VANLIGA FRÅGOR

Träningsprogram

Hur får jag tillgång till mitt program?


Efter att du slutfört din beställning av ett träningsprogram på www.mimmikapell.se kommer du att få ett bekräftelsemejl. Skrollar du ner i mejlet så står det "ladda ner".
I varje enskilt program framgår viktig information om hur du sparar ner programmet till din mobil, dator eller surfplatta för att du ska få obegränsad åtkomst.




Binder jag upp mig när jag köper något av dina träningsprogram?


Träningsprogrammen som säljs via mimmikapell.se innebär en engångskostnad och du binder inte upp dig på något.




Kan man boka en privat pt-timme med dig?


I dagsläget erbjuder jag ingen personlig träning.




Kan jag utföra något av dina träningsprogram hemifrån?


Följande program kan utföras i hemmet utan redskap.
- 60 Days challenge
- 60 Days challenge part two
- Build up




Jag har köpt ett program men kan inte gå in på länken som jag fick i bekräftelsen?


När du köper ett program så har du 30 dagar på dig att spara ner programmet till din mobil, ipad eller dator.

Har du missat detta så skickar du ett mail till support@mimmikapell.se och uppger kvittonummer.




Jag vill komma igång med träningen men vet inte vilket program jag ska välja?


Det kommer in hundratals frågor varje vecka från träningssugna personer gällande vilket program "som passar mig".

Dessvärre hinner vi inte alltid med att svara på alla frågor därför ber vi dig att läsa på om varje enskilt program.





Betalning

Vilka betalningsalternativ erbjuder du?


Jag erbjuder köp med kort (Visa/Mastercard) samt paypal i dagsläget.




Har man returrätt vid köp av dina produkter?


Vi erbjuder ingen retur- eller ångerrätt efter att du genomfört din betalning.
Kontrollera därför din beställning innan du gör ditt köp.
Detta gäller samtliga tränings- och kostprogram.




Vad händer om jag skrivit fel leveransadress vid min beställning?


Tyvärr kan vi inte göra några ändringar av din adress efter att din beställning har gjorts. Vänligen dubbelkontrollera din adress innan du placerar din beställning. Vid köp av fysiska produkter:
Om din beställning returneras till oss på grund av att du angett felaktig adress kommer den automatiskt att annulleras. Du kommer inte att återbetalas för porto eftersom vi har ådragit dig kostnaden för att skicka beställningen. En administrativ kostnad om 50kr samt ny fraktkostnad tillkommer om vi ska skicka ut beställningen på nytt.




Betalsidorna ser olika på mimmikapell.se och mimmikapell.com, varför?


Det olika sidorna hanteras via olika betalleverantörer därav skiljer sig utseendet vid betalning.
Både sidorna är säkra att använda.





Inlogg & medlemskap

Jag har inte fått något mail med inloggningsuppgifter?


Vid köp av kost- & träningsprogram via mimmikapell.se får du inga inloggningsuppgifter.
Samtliga program kommer i en PDF-fil i ett bekräftelsemejl när du genomfört din betalning.

Har du gjort ditt köp via mimmikapell.com ska du få dina inloggningsuppgifter inom 24 timmar.
Har du inte fått dina inloggningsuppgifter?
Steg 1: Kolla skräpposten.
Steg 2: Maila till support@mimmikapell.com




Hur säger jag upp mitt medlemskap? (Gäller köp på mimmikapell.com)


Om du vill säga upp ditt medlemsskap skickar du ett mail till Support@mimmikapell.com.
Uppge: Cancel membership.




Hur återställer jag mitt lösenord? (Gäller köp på mimmikapell.com)


Om du går till Mimmikapell.com/login så hittar du "Forgot password".




Binder jag upp mig när jag köper något av dina träningsprogram?


Köp som genomförts via mimmikapell.com efter 20 juni 2020 innefattar ingen prenumerationsavgift. Med untandag från programmet complete training.

Samtliga köp via mimmikapell.se innebär en engångskostnad.





Saknar du en fråga?

MENY

MIMMI KAPELL AB

E.   SUPPORT@MIMMIKAPELL.SE
      FAKTURA@MIMMIKAPELL.SE

W.  WWW.MIMMIKAPELL.SE

A.   FRANZÉNGATAN 47 
      112 16 STOCKHOLM

S.   INSTAGRAM

      YOUTUBE

KONTAKT